Workflows de gestió d’Empleats i col·laboradors per a RRHH amb SharePoint i Nintex

Cas d’ èxit

3ASIDE ha treballat amb una important empresa farmacèutica en la posada en marxa d’una aplicació de Workflows de gestió d’Empleats i Col·laboradors per RRHH amb SharePoint i Nintex.

Tot just finalitzada la migració de la Intranet existent en la plataforma Sharepoint 2013, aquesta empresa de el sector farmacèutic ens va sol·licitar la consultoria, disseny i implementació d’una solució personalitzada en relació a les necessitats del departament de RRHH, a fi d’optimitzar i automatitzar els processos i fluxos de treball (workflows) associats a la gestió de la plantilla i de les col·laboracions externes.

L’objectiu era aconseguir beneficis per al departament de RRHH com ara: reduir la càrrega administrativa que suposaven alguns d’aquests processos anteriorment, que el personal de RRHH pogués dedicar-se a tasques de més valor afegit, reduir l’ús de paper, poder centralitzar tota la informació de forma digitalitzada i poder-ne fer seguiment en qualsevol moment de forma online.

  

Després de l’anàlisi i la consultoria inicial duta a terme per l’equip de 3ASIDE, es va aprovar la proposta de solució, i es va desenvolupar la nova aplicació «Workflows de gestió d’Empleats i Col·laboradors per RRHH» utilitzant la potència de les eines Nintex Forms 2013 i Nintex Workflow 2013 per Sharepoint 2013. També es van millorar i ampliar les funcionalitats i prestacions de l’aplicació anteriorment utilitzada pel departament, que estava basada en tecnologies ja sobrepassades com Infopath i SharePoint 2010.

L’anàlisi, desenvolupament i posada en funcionament de l’aplicació es va realitzar en tan sols quatre mesos.

Millora de l’eficàcia, qualitat i productivitat del personal implicat en els processos

QUINES SÓN ELS PRINCIPALS BENEFICIS OBTINGUTS AMB LA IMPLEMENTACIÓ DE WORKFLOWS COM AQUESTS?

  • A nivell global, s’assoleixen objectius de millora de l’eficàcia, qualitat i productivitat del personal implicat en els processos, ja que, per exemple, s’eliminen les tasques repetitives o s’automatitza l’emplenament d’aquella informació dels formularis que pot ser obtinguda de forma automàtica mitjançant consultes a les bases de dades corporatives, estalviant temps i esforç als empleats que poden dedicar-se a tasques més complexes.
  • Per als usuaris implicats en els processos, l’aplicació resultant és intuïtiva i fàcil d’usar, i està integrada dins de la Intranet, juntament amb la resta de les eines de treball del departament. A més, els correus electrònics i els formularis implementats en l’aplicació de workflow, guien l’usuari en cada moment, ja que mostren la informació agrupada per seccions (panells), que són visibles i / o editables en funció de l’avanç de workflow i en funció del paper de cada un dels usuaris (personal de RRHH, directors d’àrea, caps de departament).

Després de la posada en marxa de la nova aplicació «Workflows de gestió d’Empleats i Col·laboradors per RRHH», 3ASIDE ha tornat a treballar instal·lant variacions de la mateixa aplicació de RRHH per a altres empreses del grup i col·laborant en solucions similars per a altres departaments de la companyia.

Vols saber-ne més sobre els nostres productes? Contacta’ns i te’ls expliquem sense cap compromís.

Com podem ajudar-te?

Contacta amb nosaltres si tens qualsevol dubte, si vols deixar un comentari o bé si vols més informació sobre 3ASIDE.

El nostre treball és rigor, és compromís, és innovació, és humà.