Implantació solució gestió del temps en NIIT- Cas d’èxit

NIIT Technologies és una companyia global líder en solucions TI amb presència a Amèrica, Europa, Orient Mitjà, Àsia i Austràlia amb més de 10.000 professionals. En l’actualitat NIIT consta d’un sistema de control de presència i accés a les seves oficines centrals mitjançant accés biomètric que, lògicament no dóna servei al personal desplaçat a client o treballant des d’altres ubicacions.

Disposa també d’una aplicació desenvolupada a mida per ells mateixos per a la gestió d’absències i vacances.

Amb la publicació de l’RDL 8/219 que estableix l’estableix l’obligatorietat d’implantar un registre diari de la jornada laboral NIIT es planteja la necessitat de disposar d’un sistema que doni suport al que disposa l’esmentada llei i integri la gestió d’absències i vacances i substitueixi, per tant, a l’actual sistema que tenen en una aplicació desenvolupada a mida per ells mateixos.

Per això, al juny NIIT va sol·licitar a 3ASIDE una proposta per a la implantació d’un nou sistema de gestió de el temps que unifiqués en una única solució tant el registre de la jornada així com la gestió d’absències i vacances.

Gestión del tiempo

Per fer front a aquestes necessitats, 3ASIDE va proposar la implantació de la solució WOFFU, una eina que serveix per gestionar de manera centralitzada la gestió de el temps dels empleats, sent un gestor en línia de vacances, absències, presència i control horari que compleix amb tres premisses fonamentals per a la gestió de Recursos Humans:

  • La protecció de dades
  • Agilitzar el treball de el departament de RRHH
  • Fàcil d’usar per part dels empleats

Permet als empleats fitxar digitalment a través del seu perfil, des del qual també poden indicar les seves absències i totes les hores de fitxatge queden registrades perquè Recursos Humans pugui obtenir els informes fàcilment.

Al mes d’agost, NIIT va adjudicar a 3ASIDE la construcció de sistema de gestió del temps dels seus empleats basat en aquesta plataforma.

El projecte es va iniciar al mes de setembre amb les tasques de consultoria i parametrització i al llarg del mes d’octubre el sistema ha estat totalment operatiu perquè els empleats puguin fer ús d’ell.

Vols saber més sobre com et pot ajudar woffu en la gestió del temps? no et perdis el webinar woffu i teletreball

La nostra empresa disposava d’un desenvolupament propi en entorn web per a la gestió d’absències i vacances dels empleats però no de registre jornada, així que amb l’entrada en vigor de la nova llei d’horaris ens enfrontem al desafiament, com a organització, de disposar d’una eina que unifiqués els nous requeriments legals, amb la gestió del temps dels nostres empleats i que fos senzilla d’usar per convèncer fàcilment als empleats de la seva utilització i vèncer la típica reticència al canvi i ús de noves eines.
Amb WOFFU i el treball de 3ASIDE per implantar i parametritzar la solució, hem aconseguit, en molt poc temps, reflectir la nostra organització, els diferents calendaris, horaris i ubicacions perquè cada empleat estigui perfectament enquadrat en l’organització.
Ara, els empleats disposen d’una eina que els permet des de qualsevol dispositiu, PC, tablet o dispositiu mòbil, i des de qualsevol ubicació en la qual exerceixin la seva feina, gestionar totes les seves necessitats. L’adaptació ha estat molt ràpida i, a dia d’avui la solució està funcionant correctament i a més ens permet reflectir els canvis que sorgeixen dia a dia ràpidament i gairebé sense esforç.

—–
Patricia López Gómez – HR Manager NIIT Technologies

Com podem ajudar-te?

Contacta amb nosaltres si tens qualsevol dubte, si vols deixar un comentari o bé si vols més informació sobre 3ASIDE.

El nostre treball és rigor, és compromís, és innovació, és humà.