SharePoint: l’aplicació que potencia el treball en equip

SharePoint és una aplicació de negoci que potencia el treball en equip. Permet als empleats, equips de treball, col·laboradors interns i externs d’una organització descobrir i compartir contingut, així com col·laborar de forma intel·ligent des de qualsevol lloc i dispositiu.

Actualment, s’ofereix en dos models, i cada un al seu torn amb diferents acabats i versions:

  • SharePoint OnPremise (2019,2016,2013).
  • SharePoint Online (dins del núvol Microsoft 365).

SharePoint intervé per millorar els següents aspectes de l’organització:

  • Col·laboració empresarial.
  • Gestió documental i recerca de documentació.
  • Comunitats i treball en equip.
  • Optimització de processos de negoci amb fluxos de treball predefinits i personalitzables.
  • Accés fàcil a les aplicacions de l’empresa, i especialment integrat amb Office 365 (Word, Excel, etc).
  • Integració amb els sistemes de l’empresa (ERP’s, CRM’s, Bases de dades RRHH, altres bases de dades, etc).

 

Com et pot ajudar SharePoint?

 

COL·LABORACIÓ

Permet la implementació àgil de portals que faciliten la col·laboració en una organització, tant a nivell intern dels treballadors, com a nivell extern amb proveïdors i clients.

sharepoint

  • Intranets.
  • Extranets.
  • Llocs interns departamentals.
  • Llocs d’equips de treball.
  • Àrees de reunió.

GESTOR DOCUMENTAL I DE CONTINGUTS

  • Biblioteques de documentació i recursos multimèdia interns (certificats, factures, fitxes tècniques, propostes, etc).
  • Biblioteques de manuals d’usuari.
  • Fluxos integrats de creació i publicació.
  • Control d’històrics i versions.
  • Àrees de reunió.

OPTIMITZACIÓ DE PROCESSOS I FLUXOS DE TREBALL

  • Mitjançant l’activació i personalització de fluxos de treball amb SharePoint es poden automatitzar tasques i crear processos de negoci per a RRHH, Finances, entre d’altres.
  • Fluxos d’aprovació de col·laboradors.
  • Fluxos d’aprovació de vacances, pressupostos, etc.

COMUNITATS

  • Col·laboració entre equips de treball.
  • Perfils d’usuari a l’organització.
  • Blogs de experts.
  • Wikis (de coneixements).
  • Sites personals.
  • Missatgeria interna.

APLICACIONS

Proporciona un punt d’accés fàcil a les aplicacions de l’empresa, i permet la creació de noves aplicacions de forma senzilla.

    sharepoint

  • Gestió de reserves de recursos, sales, portàtils, vehicles …
  • Publicació de notícies, anuncis, circulars …
  • Gestió i assignació de tasques i projectes.
  • Calendaris integrats amb Exchange.
  • Visualització de la revista corporativa.
  • I molt més!

INTEGRACIÓ AMB ALTRES APLICACIONS DE L’EMPRESA

SharePoint disposa de connectors per accedir als ERP, CRM s, bases de dades de RRHH i i altres bases de dades de l’empresa.

  • Pot integrar-se de forma nativa amb Office 365, Dynamics o Exchange.
  • Es pot integrar amb pràcticament qualsevol altra aplicació de l’empresa a través de connectors nadius o desenvolupats amb .Net.

 
 

Com podem ajudar-te?

Contacta amb nosaltres si tens qualsevol dubte, si vols deixar un comentari o bé si vols més informació sobre 3ASIDE.

El nostre treball és rigor, és compromís, és innovació, és humà.