El juny arriba amb ofertes!

Després de l’arribada de la Covid-19, el desenvolupament de l’activitat professional ha donat un gir dràstic, obligant a gran part de les empreses a instaurar la modalitat de teletreball per un llarg període de temps.
En moltes companyies, encara no s’havia valorat la possibilitat d’implantar aquesta metodologia, per la qual cosa tampoc es disposava d’eines que facilitessin el dia a dia, donant resposta de manera ràpida i senzilla, sense costos afegits.

Des de 3ASIDE volem facilitar l’adquisició de les diferents alternatives que oferim que, a més, compleixen amb els requisits socials actuals amb la finalitat de mantenir la higiene i la distància de seguretat entre les persones.
 

Woffu

Llicència gratis fins a setembre
woffu
Solució cloud per a la gestió del temps de les persones que permet maximitzar la comunicació, el compromís i transparència minimitzant el temps de gestió dels departaments de RH i el dels empleats. Amplia la teva informació.

Eina online per a la gestió del temps, amb possibilitat de fitxatge digital, bé des de la seva aplicació web o des de la seva app per a diferents dispositius.

a3EQUIPO

3 mesos gratis de la versió online

a3EQUIPO és un programari estàndard i modular de recursos humans innovador que permet gestionar totes les funcions del Departament d’una manera més senzilla i eficaç, reduint les tasques administratives i poder dedicar-se a tasques que aportin més valor afegit. Amplia la teva informació.

a3equipo
Software de RRHH que ens ajudarà en aquesta situació per a centralitzar tota la informació del departament amb disponibilitat total d’accessos des de qualsevol dispositiu o ubicació.

SharePoint (online)

Inclou aplicació d’informe de notes de despeses en la implantació de Sharepoint
sharepoint
Els equips de treball de les millors organitzacions utilitzen SharePoint per accedir, compartir i col·laborar al voltant de les dades i documents de l’empresa. Amb les últimes actualitzacions de les eines Office 365, PowerApps i PowerAutomate (abans PowerFlow), ja s’inclou la capacitat d’integrar-se en Sharepoint.
 
Amplia la teva informació sobre Sharepoint.
Amplia la teva informació sobre l’aplicació de gestió de notes de despeses.

Seguint aquests avenços tecnològics, 3ASIDE disposa de persones i coneixements necessaris per posar en marxa qualsevol aplicació amb aquestes noves tecnologies. Una d’elles és «Informe de Notes de Despeses», creada per a la gestió de les despeses de viatges i dietes, incloent les fotografies dels tiquets i comprovants, que són enviats a la central (Sharepoint), iniciant un flux d’aprovació dels mateixos (PowerAutomate).

Com podem ajudar-te?

Contacta amb nosaltres si tens qualsevol dubte, si vols deixar un comentari o bé si vols més informació sobre 3ASIDE.

El nostre treball és rigor, és compromís, és innovació, és humà.